Torsdagar är vääääldigt långa.

Denna dag är veckans längsta,
på alla sätt och vis.
Har gått i 100 knop tror jag konstant nästan hela dan..
skönt att äntligen komma hem - vid kl 19.

Sen dess har man inte hunnit med så mycket mer
än att kolla igenom reklamhögen och så.
Packat träningsväskan också tills img,
så det är klart.

Tv-kväll igen.
Brottet och Californication,
veckans höjdpunkter!



Mamma, du kan väl nämna för pappa att jag har en lampa trasig i bilen.
En i instrumentbrädan eller vad man kallar det. Bensinmätaren och  hastigheten
0-50 km/h är svart.

De närmsta dagarna, nästan veckan är fullspäckade..
blir nog först skärtorsdagen som jag har någon minut över...
så då eller på långfredagen lär jag besöka Oscar en sväng innan
jag drar till Italy för knappt en veckas träningsläger.
Ska bli skönt, det är inte sommar, men iaf vår förhoppningsvis där...
så jag lär ju leta på vårjackan, det slog mig nu!
Usch va drygt att packa.........

....men först lär det packas för Åland i helgen....
men det blir sista minuten img.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar på frågan: Du får lävö mä hä, du kör väl oftast fortare än femtio! Hälsningar Papsen

2008-03-13 @ 20:07:50
Postat av: Jessica

Min torsdag gick hyper fort! :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-13 @ 20:16:10
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0