Ett litet bakslag.

Vaknade vid 5 i morse, och då var det kört.
Fick ur mig det som fanns i kroppen, och sen mådde jag nästan super!
Kanske inte riktigt super,  men betydligt bättre än vad jag gjort de senaste dagarna.
Så jag skulle tro att det var detta jag behövde. Att det är det här som legat och grott i
kroppen och som gjort att jag inte mått bra. Så det blev att vara hemma idag med.
Väldigt konstig vecka det här. Mån-tis sjuk. Jobbade onsdag. Röddag torsdag och sen sjuk idag.
Nu helg lör-sön.

Var tänkt vi skulle ha fått besök img em/kväll av M´s bästa kompisar från Säter,
men med tanke på min sjuka, så har vi skjutit upp det, ev till nästa helg.
Så M kanske tar en sväng på marknad med familjen istället.
Själv har jag ingen som helst lust att åka dit, så jag ska vara hemma och samla krafter
och försöka få i mig lite mat och dryck.
Vilken tur egentligen att inte vi har match i helgen. Alla andra lag spelar img eller på söndag,
men vi spelar på måndag. Vilket flyt. Men det ska vara jag som lyckas träffa så rätt också. Hade det
varit match img, så hade nog chansen att jag orkat spela varit minimal. Nu har jag några extra timmar på mig att samla energi och ork. Jag känner att jag är på rätt väg iaf.

Skulle vilja ta en promenix och få lite frisk luft, men det regnar. Kanske ska trotsa det och ge mig ut ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0