Klantskalle.

Den här veckan är fan i mig inte min vecka.
Åtminstone inte vad det gäller kläder. tröjor i huvudsak.
I tisdags hade jag en vit långärmad tröja på mig, vad gör jag vid "frukosten"
på jobbet, lägger armen rakt över tepåsen, så hela armen blev gul. Bingo.
I torsdags hade jag kjol och en vit kortärmad tröja. vad lyckas jag med då,
jo ritar lite streck på mig själv med bläckpennan. Bingo.
Å så i morse var det dags igen. Hade lyckats hitta en rosa tröja som matchade
den lila kjolen. Äter mackaroner och köttbullar till frukost, för att få i mig lite mat innan matchen.
Precis innan vi ska åka, upptäcker jag att jag lyckats sulla ketchup på tröjan. Bingo. Jaha, så det var
bara att in i garderoben och leta tag på en ny. Hur stor chans ska det vara liksom. 3 tröjor på samma vecka,
som jag lyckats hålla rena max 2 timmar sen jag tog den ren ur garderoben. Helt sjukt. Fan.

Matchen idag var HET, VARM, SVETTIG, HEMSK. Vilekn värme! Inte för att vi ska klaga nu när äntligen
solen är här, men det är inget bra fotbollsväder att spela i..... huvudet och benen ville inte riktigt. Men vi kämpade iaf. Dessvärre mötte vi ett bättre motstånd. De var nog de bästa vi mött hittils. Snudd på bättre än Gustafs. Vi väger lite tunt ibland. Tyvärr. Men vi kämpar på och ger oss inte iaf. 1-4. Men vi får vara nöjda, stod ju utan målis ett tag eftersom hon insjuknat, så vi tackar gammeltackan Anki, snart 44 att du ställde upp! Du är guld. Vi kommer igen på söndag och tar 3 poäng. Gick väl inte sådär jätte lysnade personligen kanske. Jag försökte, men bollen ville inte dit jag ville, och jag slog den rakt i gapet på motståndarna. Fan. Fick ta lite stryk och tugga lite gräs, men jag vägrar gå av i första taget. Blev av någon anledning utsedd till matchens lirare av våra sponsporer Errea.... vet inte varör, men det finns väl någon anledning. Tackar och tar emot lite schampoo och balsam iaf. =)

Nu väntar Nås på oss. Anton ska firas på sin 25 årsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0