Denna dag.

Sådär. Då har jag gjort allt som ska göras idag. Nu har jag bäddat ner mig i soffan och inväntar lite tv-program bara. Har precis duschat och plockat lite. Ätit lite korv med bröd och mos också. Hur gott kan inte det vara då och då? Det är underskattat. Har tänt massa ljus också för att få upp lite värme... och vad upptäcker jag när jag kommer in i sovrummet... jo, fönstret är öppet, vädringsfönstret alltså. Det öppnade M när vi gick upp typ 10.... och så klart så har det glömts att stänga igen, till min stora förtret, men till M´s sanna glädje..... han önskar han fick ha det öppet dygnet runt, men då har han träffat fel andra hälft. Fryslort är bara mitt förnamn.

Åkte till Nås på förmiddagen för att gratta pappa. Där var det fullt hus, med mormor och morfar och Oscar med familj. Blev kvar över lunch också. Var inte planerat, men det man tackar väl inte nej när det bjuds. Hem och steka upp lite kyckling, som vi hade planerat att göra en flygande jakob av, men som vi nu skjutit på tills img kväll. Sen upp till M´s päron där det också var fullt ös medvetslös som vanligt när det är 2 grabbar där.... och vilken ljudnivå de kan ha... den är inte att leka med. Fikade och grattade pappa nr 2 för dagen. M fick hjälpa sin mamma att sortera lite kort från Rom, för att veta vad de föreställde och även vilken dag allt var.....det skulle jag aldrig orka. In med dem i ett album, sen räcker det väl...

Sitter nu och väntar på Ensam mamma söker. Sen ska jag även se Sanningens ögonblick med Linda Rosing ikväll... kan tänka mig att det blir x antal hemska frågor hon utsätts för...

Img är det måndag igen. Ny vecka. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0