En hel dag.

Gick upp vid halv 9 i morse,  åkte vid kvart över.. och är fortfarande inte hemma.

Kl 10 var det klippning och färgning hos Tet i Vansbro. M satt snällt i en stol och läste i cirkus 2½ timmar... =)
Sen blev det en lunch på Selins, väldigt smaskigt. Började sen göra byn och invänta övriga familjemedlemmar.
Inga inköp blev det förutom 4 lotter och en gratis glögg kopp. Familjen skulle ta med pizza hem, så jag och M fick oss måltid nr 2 från Selins idag... beställde 2 familjepizzor till 5 personer.. och det blev säkert en halv över ändå.. Så nu får det vara slut flötat med pirra innan julafton.

Så nu sitter vi i Nås, grabbarna spelar kort, och jag ska nog göra mamma sällskap i soffan. Kanske koka lite glögg?

Img ska vi baka mjukbröd hela dagen, men det verkade som att jag skulle få lite sovmorgon ändå. Jippi!

Men, jag blev iaf jätte nöjd med håret, precis som alltid när jag besökt Tet... så i fortsättningen får jag jaga henne land och rike runt för att få bli klippt av den bästa. Tet är inte bara en kompis, utan även M´s släkting på nå vis,


Kommentarer
Postat av: tet

haha vet han inte hur vi är släkt? =) vi är 4 männingar! bra att du blir nöjd =)

2008-12-01 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0