Fortfarande kallt...

Inte fullt -15, men närmare -10'c iaf. Har inte blivit mycket med frisk luft idag. Tyvärr. För kallt för en promenad. Så det enda jag har varit ute idag, är när jag var ut en snabbis och satt i motorvärmaren, och sen när vi var till Nås... i övrigt har jag hållt mig inomhus.

Gardinerna kom på plats. Efter lite ilska. Varför skall färdigsydda gardiner alltid vars så ofantligt snesydda??? Var liksom bara att leta tag på den minst sneda längden och sätta den på platsen som syns mest typ...bläää.

Efter lunchen så tog vi oss till Nås och hälsade på. Lill pysen var också på besök, så vi fick lite bus idag med. Såg på reprisen av Dansbandskampen, sen bjöd mamma på lite hembakad pizza! =) Hem igen för M skulle på bandy... och det var nu en timme sen han åkte, så idag verkar det som grabbarna ställde upp, så det blev av!

Under timmen jag har varit ensam, så har jag sett på den inspelade smygpremiären av 90210. Guuu va jag gillar Beverly Hills! Som jag var frälst redan för 10 år sedan när det gick med  Donna, Kelly, Brandon, Dylan, Brenda och Steve... och nu är det tillbaks i ny modernare tappning! Jag kommer sitta som klistrad, det kan jag lova!

Nyss påbörjat säsongsavslutningen av Ensam mamma söker också... idag skall det avgöras vilka som blir valda.. jag har mina favortier som jag hoppas på, men det är ju bara Rikard man kan vara säker på blir den rätte. =)

Kvällen till ära ska det ju bli en ny Wallander också som jag inte har sett. Kul. Så jag ska be M poppa lite popcorn åt oss tror jag och så ska jag göra mitt bästa för att hålla mig vaken..... men kan inget lova. I värsta fall finns det ju en inspelningsknapp...

I helgen har jag varit duktig vad det gäller godis och sötsaker. Jag har inte haft något sug eller begär, så det har faktiskt bara blivit lite tuttifrutti hos syster i fredags. Medan M inte har kunnat hålla sig från sina lättsaltade skruvar. Han är frälst i dem. Ni skulle se hur han njuter när han har en påse. Och vill man ha några, så gäller det att hänga med.... som tur är för honom, så är det ingen hit från min sida, så jag står mer än gärna över.

Img tror jag att jag skall ta en tur till stan för att julklappshandla lite. Tänkte det var på sin tid att börja i tid i år och slippa stressen i slutet... sen dag före löning, så kanske det inte är så mycket folk heller. Men vad tusan ska man köpa till alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0