Kalla, snöiga, ruskiga Sverige!

Härligt väder som väntar på en när man tar sig hemåt igen. Eller NOT. Fy skrutt vad kallt det är, och vad mycket snöööö.... kan liksom inte fatta, igår var det +30, idag -3..... hur ska jag överleva denna vinter som typ knappt börjat? Vill inte ens tänka på när våren väntas komma.... men det är bara att bita ihop. Det finns kläder som gör en varm.

Landade i Blge strax efter 15 idag, fick hämtning av svärfar, som vi sedan skjutsade tillbaka till jobbet och så tog vi hans bil hem. =) Blev dock ett stopp och fick i oss lite mat i magarna och sen in på maxi och handla lite bröd.... gick upp vid halv 6 (svensk tid) i morse, och efter X antal timmar utan mat var korv och mos hur efterlängtat som helst.... mådde inge vidare på planet, och maten som serverades blev jag att må ännu mer dåligt av, bara av att kolla på... så jag rörde inte min matbricka...

Sen hemkomst har jag laddat en maskin med lorttvätt... hur tusan kan vi ha lortat så mycket kläder på en vecka? packat upp allt och kollat posten. Sett på lite inspelade program, bl a Bonden, så vi kan sitta och kolla på dagens avsnitt just nu... efter detta väntar duschen och sen tror jag det är läggdags. Veckans längsta dag img jobbmässigt.

Vet att ni väntar på en rapport från veckan, och det ska ni få. Men inte idag. Jag skall försöka img, men kan inte lova er någonting... lite bilder ska jag se om ni inte kan få se också. =)

Startar bilen img, det är den stora frågan.... 

Kommentarer
Postat av: Carro

Nejmen Emma, -3 är ingenting! Vänta bara till vi får -25 ;)

2008-11-05 @ 22:47:36
Postat av: Inger

Om ni kommer en sväng finns det tacos. Fredag alltså.



Kram Mamma

2008-11-06 @ 18:53:18
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Ja, den dagen den sorgen... Då följer jag nog ditt exempel...

2008-11-06 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0