Lördag.

Varit uppe en stund iaf. Tagit sovmorgon. Jag älskar helger utan måsten tidigt på morgonen.... =)

Har käkat frukost, dammsugit, fyllt en maskin med lorttvätt och duschat. Funderat på vad som skall serveras till lunch. Eftermiddagen kommer nog bestå i att hälsa på skulle jag tro.

Igår spenderade vi kvällen i Nås, då mamma bjöd hela balunsen på tacos. Pysen var där, så det blev även lite bus. Såg på massa tv, innan vi strax före 23 tackade för oss och åkte hemåt. Stupade i säng direkt jag kom hem, vet inte ens om jag hann lägga huvudet på kudden innan jag sov....

Kommentarer
Postat av: Icka

Nej, han fick inget matchstraff. Tror jag iaf. Han spelade då hela matchen sa han. Trots blodet.

2008-11-08 @ 13:47:44
Postat av: Icka

Nej, han fick inget matchstraff. Tror jag iaf. Han spelade då hela matchen sa han. Trots blodet.

2008-11-08 @ 13:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0