Ny smakupplevelse!

Idag har jag och M gjort något nytt. Enchilladas med kyckling, bacon, paprika och lite sånt.. en stor röra, som vi sedan la i tortillasbröd och rullade ihop, över med lite ost och så in i ugnen. Hur gott som helst, men det blev lite väl starkt för min del... jag gillar inte alls stark mat, och detta råkade bli på gränsen, men gott var det! Så nästa gång blir det helt perfekt med lite mindre tacosås och krydda i.

Så har det blivit sådär riktigt kallt igen. Varför? Sen sägs det att det skall bli +¨7'c på torsdag.. kan det verkligen stämma?

Ska ta och slå in lite julklappar nu, ifall man skulle få oväntat besök någon dag, så slipper klapparna iaf ligga framme oinslagna.

Tror jag ska ta och se på Äntligen hemma idag. Var evigheter sen jag såg det, var före vi drog till Gran C... så huset kanske är klart snart? Man kanske kunde få sig lite tips? Fast, egentligen så är ju våran utbyggnad till för några andra.

Img är det onsdag, och då har jag märkt att det är en hel massa på tv kl 20 som jag vill se...
på 3:an charterfeber, på 4:an Bonden och på 5:an ska Roomservice besöka Carro Klûft... allt är ju nästan ett måste. Fast man kanske skulle försöka hinna se det första inspelade charterfeber först, så man vet om det är något att se?

Inatt kom plogbilen kl 02.10 och väkte mig. Nog för att det var på sin tid att den dök upp, men varför just i min sömn?

Kommentarer
Postat av: Inger

Vill gärna ha receptet!



Kram Mamma

2008-11-25 @ 21:02:26
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0