Öron problem.

Sedan en vecka tillbaka, har jag haft snudd på konstant lock i vänster öra. Jag blåser bortet och det försvinner, för att sekunden efter komma tillbaka igen... när vi sitter och äter ikväll och jag nämner mitt problem för M, frågar han om jag är snorig. Min röst låter annorlunda, så det kanske är snoret som sitter i örat.... jag känner mig inte snuvig på så sätt att det rinner, men det är ju möjligt att det är det som är på g.... eller så har jag Kanariskt saltvatten i örat, alternativt en vaxpropp. Lär nog försöka spola örat få se om det hjälper.

Fick sms av min f.d arbetskollega om att det var tv-match ikväll. Så jag och M har efter maten suttit i soffan och sett på innebandy. Falun-Storvreta. Herrar. Falun var kanske inte riktigt med i matchen de första 2 perioderna och låg under med 4-1,.... men vilken 3:dje period... helt sjukt va bra de var. Slutresultat, vinst 7-5. Snacka om vändning!

Ska ta och läsa lite bloggar och göra mig klar för natten. Sen blir det läggdags.

Img blir det en lång dag. Först en vanlig arbetsdag, sen ska vi till Blge på "peptalk" med jobbet på kvällen... så jag vette katten när jag kan vara hemma img.... hoppas på senast 21, men det kan jag nog drömma om..

Snart är iaf denna hemska måndag förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0