Sliten.

Idag har jag ingen lust att skriva. Känner bara bläää. Och dessutom är jag inte helt pigg och alert. Är trött och slut. Dessutom har det härjat magsjukor runt om oss denna vecka, så man inte vet vart man ska ta vägen.. syster med familj har legat och även hela M´s bror med familj... halleluja liksom eftersom vi har umgåts med båda familjerna under helgen.. men det går liksom inte att undvika... åker man dit så gör man. Gör man det inte, så är det ju super.

Idag kom nyheten ut på radion att Gry Forsell ska ha barn igen. Jag som fått uppfattningen av att de var mer än nöjda med bara Vincent.. men åh så kul! Dock kommer jag sakna henne nå enormt på radion. En dag utan Adam och Gry är ingen bra dag! Jag hoppas verkligen att de tar in en ersättare som INTE heter Katrin Zytomblabla.. det pallar jag inte med. Förslag till tjej är Sonja Aldén, eller om Hansa får mer förtroende. Det skulle vara toppen.

Jag tror inte det blir bättre än så här idag. Jag får återkomma img.

Förresten, M var ju till kiropraktorn idag... det var inte en dag för sent tydligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0