snöiga söndag.

Sov isådär inatt med. Vaknade kvart över 7 och var klarvaken i princip, men vägrade gå upp, så jag lyckades tillslut somna om... och sov till typ 10. Prima. Vaknade och kollade ut genom fönstret, snön vräker ner. Fan.

Blev inget mer bloggandes i fredagskväll, för jag orkade aldrig slå på datorn. Blev en räkmacka, Idol, lite godis, oskyldigt dömd och mer Idol. Blir så störd på all fjortisbrudar som röstar kvar Johan. Killen är ju värdelös och kan inte sjunga, han gapar och skriker ju bara. Och hur tusan kunde Robin B hänga löst? Snälla Sverige, på fredag ställer vi upp allihopa för tävlingen och röstar på alla utom Johan. Det är på tiden att de bästa blir kvar nu.

För en gångs skull en fredagskväll, så somnade jag inte i soffan! Jag höll mig vaken fram till 23 då jag kröp ner i sängen istället.

Gårdagens blev en lång dag på bortaplan. Hade klockan på ringning för att ta oss till Vansbro och simma lite. Som vanligt, kan jag väl säga, så är M så ofantligt trög när vi ska iväg, så man får minst alltid lägga på en kvart på tiden vi sagt vi ska ta oss iväg... jag hatar att vänta. Till slut tog vi oss iväg iaf, förbi och hämtade upp mamma. Simmade 1250 m innan jag gav upp, så det kändes bra. Känner inte av någon trääningsvärk idag.... inte än iaf... Blev kvar i Nås sen i rätt många timmar, när mamma bjöd på lunch, sen var pysen där också så det blev mycket bus. Faster Tet kom också på besök och blev kvar i någon timme. En fika hans även med. Fortsatte sedan hemåt, men vad skulle vi göra hemma? Så vi tog en tur till Handbacken för att se om det var nå liv och rörelse där. Så där hamnade vi sedan i 3 timmar, med att lösa korsord, äta pizza och se på lite dansbandskamp. Vid 21 var vi så hemma. Mitt i Svensson, svensson så somnade jag i soffan..... snark.

Idag är det söndag. Snön vräker ner, så en promenad just nu känns sådär. Har sett på lite slalom, käkat frukost, dammat, tagit upp torr tvätt från strecket, slagit på en ny maskin.... och ska härnäst ta tag i dammsugningen.


Bengan, det är bara bra! Klart du ska ha en blogg! Gå in på blogg.se och fixa en på direkten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0