Till alla Er där ute...

..jag ber er nu, att ställa upp och rösta under Idol här, oavsett om ni kollar på programmet eller inte. Det är inte en dag för sent nu att vi får ut Johan, grabben skämmer ju ut sig och kan bara gapa. Så jag ber er, att ringa eller sms på Alice, Kevin eller min egen favvo Robin B. Det spelar mig ingen roll, vem utav dessa tre ni röstar på, bara ni gör det. Jag orkar inte med fjortisen nå mer. Hans fans går ju typ på dagis och fattar inte vad Idol går ut på---> att kunna ta en ton rätt iaf och kunna sjunga! Så ett liiiitet samtal eller ett sms, skulle sitta bra.

Sitter och ser på daladerbyt mellan Mora-Leksand. Mora leder... hmm... ska spela in På Spåret och kanske även Idol om inte den här matchen avgörs relativt snart... sen lär det bli en relativt tidig kväll ikväll med. Måste ha klockan på ringning img med och gå upp tidigt. Tette väntar på mig i Vansbro redan vid 10. =) Dags för peruken att få sig en uppfriskning.
På söndag är det bakning på schemat, så då blir det heller inge sova av... hmm..

Idag har vi ätit grillad kyckling, pommes och bea. Jag skulle kunna äta kyckling jämt. Jag äter kyckling typ jämt. Utan kyckling vore jag inte hel.

Arbetsdagen gick så trögt och segt idag... men vi överlevde tillslut. När jag orkar lägga över en bild från kameran till datorn så ska jag visa er en rolig sak som hände på jobbet i veckan... var så cooolt. Vi kunde bara skratta.

Julskyltning är det i Vansbro och Björboland img också, så vi får väl se vad som händer.. en tur runt Vbo blir det, mer tveksamt om hemmabyn. Finns väl inget här att se?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma du är en kyckling... Du och jag. "Tjejer det här är en restaurang, ni kan beställa mat som ni inte äter hemma i vanliga fall..." Nej nej.. Kyckling, pommes å bea. Det är grejer det!

2008-11-28 @ 23:08:54
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/
Postat av: Carro

Heja Mora! Och Johan åkte ut dessutom =) Hoppas allt är lugnt hemma. Jag sitter själv i H-mora just nu. Karl`n är ute och bowlar och äter med jobbet. Vid 21.30 kommer han hem och då ska vi ut =)

Trevlig kväll på er!

2008-11-29 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0