En lista till...


KLÄDER
Skor: Puma eller foppa. Så ska stå nära marken som möjligt.
Sneakers: yes.
Jeans: Storälskar ett par från MQ, men som jag inte kommer ihåg namnet på.
T-shirt: används under träning.
Underkläder: Bekväma.

ACCESSOARER
Väska: 
Plånbok: Inköpt på shell för x antal år sedan. Viktigast är att det finns 9 kortfack i den så att jag får plats med mina 50-11 kundkort.Rosa Björn Borg eller en grå Puma.
Solglasögon: ett par från HM för 49 Kr, samt en kopia från Italien på något märke..
Klocka: Rosa tjockt band med lite silver och rosa runt "rutan". Me like!

BADRUM
Tandkräm: Aquafresch alla gånger.
Tvål: från Oriflame.
Parfym: en beckham och en som luktar gröna äpplen
Medicin: Kortisonspray och magnesium piller.
Vitamin: Mitt val kvinna
Huvudvärkstablett: Alvedon enbart.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: många olika sorter.
Vin: never.
Bröd: Så ljust och onyttigt som möjligt typ.
Glass: är ingen last jag har.

HEMMA
Säng: Vit hemnes från IKEA
Lakan: Vita och blå-
Espressomaskin: Asbolut ingen.
Kylskåp: kanske 5 år gammalt, funkar hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra! Då återstår det bara till att försöka övertala svärmor din =) haha! Jag har redan hittat världens sötaste kisse till mormor oxå...

2008-10-05 @ 19:49:24
Postat av: Carro

Jaa, moster är ju skraj för katter så.... Men ja, vi struntar i henne och köper en iaf =)

2008-10-06 @ 08:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0