Förskräckliga torsdag.

Så var det den här dagen igen då som jag bävar för varje vecka. Torsdag. De är jämt så ofantligt förskräckligt långa, att jag inte vet vart jag skall ta vägen. Inte blir det bättre heller när man har lite mindre att göra på jobbet... men men, vet att det kommer andra tider, så det är bara att vara glad egentligen för varje lugn stund.... Är ensam hemma just nu, M är ute och käkar med jobbet och firar någon tant som fyllt jämt. Inväntar inte honom förrän om någon timme skulle jag tro.

Hade ett tag planer på att åka till Nås och dumpa lite grejer här och där, men nääää. Skippar det idag, finns ingen ork och energi just nu. Bättre att ligga i soffan och jäsa. Så Nås får bli img tror jag...

Kom att tänka på en sak.... som ni kanske vet, så äter jag och M tacos typ minst en gång i veckan.... men tro det eller ej, men vi har inte käkat tacos på minst 3 veckor! Helt galet ju, hur har vi kunnat undgått det? Så img kanske det lär fram med lite grönsaker och sånt.... =)

Skickade ett sms till FK i början på veckan, för de hade 100 biljetter till Leksand-Västerås om några veckor, med få 2 betala för 1. Hade inte dalakortsnumret med mig, så sms:et kom iväg först när jag kom hem.... men det fanns biljetter kvar... för jag fick svar att "betala 180 kr inom 7 dagar"... och idag kom biljetterna! Härligt. =) Inte så värst dåliga platser heller tror jag iaf... får höra med chefen vad han säger om dem när han kommer hem...

Img släpps biljetterna till melodifestivalen.... skall man försöka få tag på en?

Kommentarer
Postat av: Inger

Kom hit i morgonkväll och ät då om ni vill.



Kram Mamma

2008-10-23 @ 20:17:04
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Tack!! du menar uppe i Gallerian?

2008-10-24 @ 18:04:43
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0