Här är jag!

Har ni saknat mig? har haft lite bloggtorka, åtminstone ingen ork eller energi att skriva. Igår när jag kom hem från jobbet var jag helt färdig, så jag fick lov vila lite. Sen var jag och M upp till hans mamma och käkade lite pizza med henne och M´s mormor. Såg på dobbidoo också innan vi drog oss hemåt. Väl hemma la jag mig i soffan, och vips, så är det inga problem att blunda. Hann nästan se på hela Singing Bee...

Idag började dagen med att M hade klockan på ringning. Han åkte ju som sagt till Sthlm idag med en arbetskompis för att se på NHL-hockey både ikväll och img kväll. Så han kommer hem först på måndag. Själv gick jag upp strax därefter för att göra mig ready och dra på 5 års-kalas. Har spenderat dagen med syster, Anton och pysen. Efter lite kalasande drog vi oss vidare till Vansbro och hämtade upp kusin-Edit. Letade på lite mat och stoppa i våra magar, sen blev det fotboll. Fy skrutt va kallt det var. Tror knappt det regnade på hela matchen, men att sitta still på läktaren var verkligen buuuuurrrrr! Img vet jag att jag ska ha ännu mera kläder på mig.

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa. Ska sova här i natt, så jag ska snart sätta mig i soffan och se på lite tv. Hungrig är jag också lite, så jag ska se vad mammas skåp har att erbjuda mig... såg iaf att det fanns ett korvpaket när jag skulle ta fram fisk åt Saga förut, så jag ska nog överleva... =) Får se sen i natt då om jag får sällskap av Saga eller inte, om hon letar på mig och ser att jag är här, eller om hin tror hon är ensam. Broder är hemma en snabbis nu han med, men det är mest för att duscha och byta kläder innan det skall ut på byn.

Så denna helg är en helg när alla flyr fältet. M är till Sthlm, mamma och pappa likaså, M´s pappa är i Irland på jobbresa... så för ett tag sedan skojjade jag och svärmor om att kanske vi skulle ta en weekend till Mallis vi då eftersom ingen annan var hemma... fatta vad varmt och skönt det hade varit. Sol och bad och värme. Men det står inte på förrän Gran C väntar heller! Wiiiiiiihiiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0