Sakletare.

Idag efter jobben,så drog jag och M i väg på ett sakletarstråk. Hade lite saker att behöva hitta innan avresan nästa vecka.
Blev bland annat ett stopp på Classe, där vi hittade en del, men mest till alla andra. Syrran fick sina fotoalbum och mamma sina efterlängtade gummistövlar. okej, inte från Classe kanske, men från en butik därikring iaf. Dessutom skulle syrran vilja ha en reflexväst till vagnen. Var dock tomt på hyllan där de skulle vara, så jag gick till kundtjänst. Tyvärr var de slut på hela lagret och skulle komma in typ i mitten på november, men killen tyckte jag kunde kolla i fyndhörnan, för där hade han sett för någon dag sedan... så vi gick dit... och vips, där fanns en hel hög! Okej, inte samma artikelnummer som stod i katalogen, men ändå samma grej liksom. Så vad jag har funderat på sen dess är, hur kan man ha en drös av en vara i fyndhörnan för 50%, då det är slut på hela lagret?

Efter lite om och  men så har vi hittat hem med lite kassar. Hittade även det som var prio 1, vet inte vad det heter riktigt, men sådana där band som man sätter runt resväskorna så de både ska hålla ihop bätttre, men framför allt synas när de kommer rullandes på banden!

Ska se på Martin Timell och bara ta det lugnt, sen blir det läggdags.

Kommentarer
Postat av: inger

Fått en kommentar från "Brittis" på bloggen. Måste vara faster Britt. Heter brittistrollungar.blogspot.com men den är nog under uppbyggnad, kommer inte in. Kolla på min bildblogg under saften.



Mamma

2008-10-21 @ 21:22:07
URL: http://www.iminlillastuga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0