Saknat mig?

Har ni saknat mig?

Jag har de två senaste dygnen haft annat för mig. Eller jag har inte haft kraft och ork till att ens slå på datorn efter hemkomst. Det ni. Full rulle på jobbet just nu, med en kollega på semester och en annan hemma med sjukt barn, så det är jag och chefen... det tar på krafterna. Tur man vet att man drar till sommaren om 3 veckor! I måndags tillbringade vi dessutom hela kvällen hos M´s mormor. Var inte planerat att bli kvar så länge, men så blev det. Började leta efter hennes fotavtryck som är spårlöst borta, sen skulle gardiner ner och tv-program skulle ses på, och så klart kom det fram lite fika också. =) Igår försvann kvällen också på nå vis.

Det blir heller inte mer skriva av idag, för nu väntar Ejendahls arena på mig! Hockeyderby mellan Leksand och Mora. Jag räknar med en fullsatt arena, så det kan nog bli en rejäl stämning. Svärfar kommer och hämtar upp oss om en kvart, så jag lär se till och vara ready då.

Ikväll börjar bönderas äventyr. Kanske man kan få sig ett gott skratt emellanåt på onsdagarna framöver då. =)


Kommentarer
Postat av: Inger

Ja, det har jag!!!



Kram Mamma

2008-10-08 @ 17:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0