Seeeegt.

Den här dagen har varit låååång och lite halv seg. Hade aboslut ingen invändning när chefen tyckte vi skulle åka hem, en halvtimme före egentlig sluttid. Bara att tacka och ta emot. Varför skall torsdagar vara så himla sega jämt? Pga att man jobbar så länge, eller för att man så gärna vill ha helg?

Kvällen som följer kommer inte bestå av ett endast dugg. Förutom att vara latmask i soffan. Jag längtar redan till sängen. Ska se på lyxfällen om en stund, sen tror jag det blir läggdags. Idol är jag fortfarande inte så värst intresserad av, så det får vara ikväll. Det får gå som det går och så kommer jag tillbaka till fredagsfinalerna.

Img är det äntligen fredag! Guuu så härligt. Sen åker M till Sthlm på lördag f.m och blir borta tills på måndag, så jag blir home alone typ hela helgen. Dessutom åker mamma och pappa också till Sthlm på lördag, så det ser ut som jag sover i Nås på lördag, så jag kan vara både sällskap till Saga och katt-utsläppare nattetid. I örvigt består helgen av kalas och massa fotboll. Helt ok med andra ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0