Söndag.

Vi har fortfarande inte ställt om klockorna här hemma, så det är lite hjärngympa varje gång man kollar... ska sätta det på M´s att göra lista så fort han kommer hem....

Varit vaken sen runt halv 10, så jag har sett lite sporadiskt på herr storslalomen, och sen börjat tvätta lite. Dessutom har jag skrivit en packningslista och även börjat kolla i garderoberna vart jag har allt... börjar närma sig solen nu!

Gårdagens kalas var helt okej, även fast det fanns en del dryyyyyyga Flókärringar som skulle låta högre än alla andra.... maten bestod av Italiens buffé och sen med kladdkaka och tårta till efterrätt. Hemma starx efter halv 12 tror jag, helt färdig. Det var liksom övertid för min del.

Vad som händer idag vet jag inte riktigt, ska äta lite lunch, beöka Nås tror jag och kolla bl a kolla in pysens rum. Men kanske att nästa projekt skulle vara en promenad?


Kommentarer
Postat av: Carro

Vid halv tolv hade vår fest bara börjat =)

2008-10-26 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0