Buuuuurrrr!

I morse var det kaaaaalt, men det visste jag nästan, för det började bli is på bilarna redan när vi lade oss igår kväll... så jag blev inte ett dugg förvånad när termometern visade -2,1´c, det var bara att dra på sig mössa och vantar och bege sig ut och skrapa rutorna... blääää. varför redan?

Under kvällen har vi tagit en långpromenad runt byn, jag har städat "bokhyllan" i köket, som inte är så mycket till bokhylla kanske, utan mer en prylhylla... sen blev det matdags med ris och torsk. =)

Sen klockan 20 har vi varit bänkade framför tv:n. Mycket på just nu och allt är samtidigt. Serierna startar en efter en just nu, och av någon anledning vill alla kanaler visa sina program klockan 20, jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0