Ett samtal från huvudstaden.

Träningen ikväll gick inge vidare, det var inte riktigt min dag. Det gick inte som jag ville. Men ibland så har man sådana dagar... hann inte mer än hem, förrän Hammarbys stjärna ringde! Hon ville gratulera till helgens seger och samtidigt prata lite skit! Skoj att hära från henne. Så bara hon har spelar klart sin säsong, om typ 5-6 veckor (!) och hon hittar hem för en helg till dalarna, så blir det järngängs-middag absolut!

Sitter och ser på Idol nu. Verkligen blandade talanger. Jag skäms för vissa. Varför åker man ens dit? Hallå liksom. Ska sitta kvar vid samma kanal och se på den nya serien kl 21. Ska bli intressant.

M har mailat och pratat med "rit-tanten" X antal ggr idag... verkar ju liksom inte fatta vad det är vi vill och önskar.. hon envisas med att stoppa massa garderober överallt... jag börjar liksom undra om hon är prylfrälst och älskar loppisar, eller om hon inte har nog med garderober hemma hos sig... för något skumt är det. Hon har mani på garderober som det verkar. Ska bli intressant att se om vi får något slut på ritningen och få den färdig. Jag menar, hon ska väl komma med idéer och ge förslag på våra önskningar, men nu känns det lite som att hon tagit över allt och gör det till sitt, hon har liksom inte tagit in vad vi önskar och vad vi inte vill ändra på. Varför ska vi liksom flytta dörrar och massa fönster i den befintliga nyggnaden vi har, när vi inte behöver??? Jag hoppas det blir bra trots allt till slut ändå.

Efter tv:n ska jag lägga mig snabbt som ögat. Jag är helt färdig i kropp och knopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0