Gårdagens pizza äventyr.

Som sagt igår skulle vi äta pizza med syster och Anton. Var lite rädd för att M inte skulle bli klar i tid, men faktiskt så lyckades han! Det var snarare Anton vi fick vänta på skulle höra av sig efter att han tränat klart... när jag ringer och beställer alla pizzor vi skulle ha, så säger bagarn 20-25 minuter. Och jag vrålhungrig. När vi väl kommer dit och ska hämta dem, går M in... får ett sms "han har inte börjat med dem än, så det kommer dröja ett tag...." Blev ännu hungrigare ju! Det kom bara mer och mer folk dit och skulle hämta, men ingen kom ut liksom.... så 50 minuter efter beställningen var de klara..... drog till Nås och åt den godaste pizzan på länge. Kanske för att jag v'äntat ihjäl mig??? Det där med att jag blev lite orolig att jag inte skulle hinna busa med pysen något när det blev så sent, det hade jag inte behövt. För pysen var inte ett dugg trött och ville absolut inte sova när moster kom... så klockan var då mycket över 23 innan han stupa till sängs.... sötisen!


Jag har något roligt att berätta, men jag hinner inte uppdatera er om det nu, ska åka på lite vildsvins safari, så jag återkommer senare....... jag svävar på moln än! Dock kommer det bli tufft och stenhårt fram till nästa helgs avgörande. Fan. men som sagt, I be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0