Ingen stjärna.

Bowling är kul, de första 12 minuterna sen tappar jag koncentrationen och geisten helt. Likaså idag. Hann 3 omgångar, och neeeej, någon större stjärna i bowling, det kommer jag aldrig att bli.

Ska se på lite idol nu, sen blir det snark snark snark. Lång dag img. Bläää.

Idag har jag och M beställt biljetter till Leksand-Mora om 2 veckor! Skoj! Fanns ett fåtal platser kvar.. försökte få 4 bredvid varandra, men det gick inte mer än i svängarna, och där vill man inte sitta. Så det fick bli 2+2 platser relativt nära varandra. Det blir skoj det. Säkert en otrolig stämning i hallen.


På fredagkväll/natt skall jag jobba i garderoben på "Folkan" i Ludvika. Vi har fått garderobs-jobbet hela vintern fram till jul ungefär. Det är en fredag i månaden där vi skall vara 6 st varje gång.. så det kommer bli typ 2 ggr var.. så lika bra att få en gång gjord redan direkt... kommer bli seeeent då med, men men. Bara att bita ihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0