Utvilad och redo.

Har sovit över 10 timmar inatt tror jag, lite till och från i varje fall. Vaknade till och med före vad jag hade klockan på ringning på. Inte illa. Så utvilad är jag för stunden iaf. Har ätit en skål med hallonyougart och flingor. Om en timme blir det dags för lite pasta med något tillbehör. Jag tycker inte om att spela match såhär, för jag har lite svårt för att få i mig så mycktet mat så tidigt på dan.. men man får truga i sig lite. Ska fylla på lite vätska och packa väskan också.

I dagens FK hade Bergman satt oss under "Botten" och att det var väntat att vi skulle trilla ur... hur tusan kan han säga det? Inget är ju klart än, vi har fortfarande 93 minuter på oss.. är det önsketänkande från honom eller vad? Och dessutom är det Rävåsen som verkligen MÅSTE vinna sin match.

Får återkomma img, om det inte blir i kväll när jag kommit hem. Blir ju kvar i stan några timmar efter matchen.

Kommentarer
Postat av: Icka

I min FK stod det inget om det.. har du läst på nätet?

2008-09-20 @ 11:04:45
Postat av: icka.. igen

Nu så jag det.. håller tummarna för att han har fel!

2008-09-20 @ 14:20:01
Postat av: fynda kläder

Fynda kläder i min blogg! :)

2008-09-20 @ 14:29:44
URL: http://fyndaklader.blogg.se/
Postat av: Inger

Jättegrattis till platsen i tvåan. Det är ni värda.



Kram Mamma

2008-09-20 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0