Ännu mera sliten.

Idag har det varit en jobbig dag. På många sätt och vis. Fullständig kalabalik på jobbet, med telefoner som ringer på varenda linje samtidigt och konstant, samtidigt med detta så är lokalen fylld med besökande kunder... är det verkligen så här bara för att det är deklarationstid? Beror nog även på att en av våra konkurrenter, den största för oss kanske inte går fullt så bra just nu, med en del miljarder eller miljoner i förlust och dålig utlåning till baltstaterna... medan vi kom med en bra delårsrapport. Sånt är bra, om man även någongång kunde få lite beröm för allt slit som vi gör också uppifrån högre makter, men icke.

Dessutom så har jag nog haft den jobbigaste dagen kroppsligt hittills. Har kanske inte haft ont direkt, men varit öm i hela kroppen, gjorde små ont när jag åkte bil och så börjar det ta på andningen... för att inte tala om när man ska försöka ta sig upp ur sängen... men det är i runda slängar bara 30 dagar kvar nu, så jag biter ihop!

Ser på Barca-Chelsea på 6:an, så jag är rädd för att det blir en sen kväll ikväll med. Fast å andra sidan så är det bara 2 dagar kvar och sen lite halvt långledigt igen. Jag får sova sen... eller inte.

Förresten, M var och hämtade vagnen idag, så nu är det ännu fullare i vårt vardagsrum... vi gjorde ju en liten förändring i vår beställning som ni kanske minns här för någon månad sedan, och som gjorde att det skulle bli 300 kr dyrare än vad som var sagt från början... men trots att M påtalade detta, så fick vi samma pris som innan... så det är väl bara att tacka och ta emot. Det var ju de själva som gjorde fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0