Bara söndag!

Lika fantastiskt väder idag med. Bäst att passa på att njuta, för img ska det bli regn och kallare igen... =(

Tog faktiskt sovmorgon i morse, vaknade inte förrän halv 10. Gick rätt så bra att sova inatt faktiskt. 

Gårdagskvällen spenderades hos Frippe o Maria. Lite mat i magen och sen blev det tv med "Robinson" och "Jag vet vad du gjorde förra lördagen", innan jag tror vi satt och gäspade alla 4 innan vi begav oss hemåt. Rätt ner i sängen och snark. Inte ens M hade ork att slå sig ner i soffan något mer.

Började dagen med att tvätta lite och så en promenad. Dock börjar det kännas på nu i ryggen när jag går, så det blir inte allt för långa vändor... men men..

Funderar på om jag ska börja pyssla lite idag igen. Det har stått still en stund nu, men köpte lite tillbehör i fredags när vi var till stan... men man behöver ju ha lite fantasi också för att det ska bli bra.

Till kvällen ska vi upp till M´s föräldrar och äta lite mat. M´s mamma fixar mat och vi fixar lite efterrätt. Eftersom vår kyl för en gångs skull innehåller rätt myckert frukt, så var det ju inte så svårt att komma på något att göra... blir fruktsallad och glass!

Så skönt att det är ytterligare en dags ledigt efter denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0