Fortfarande sol.

Upptäckte för en stund sedan att mitt inlägg från tidigare idag inte blivit upplagt, därav att klockslaget inte stämmer så bra... men det spelar väl ingen roll.

Eftermiddagen har spenderats i Nås med mat och kladdkaka, även en promenad och lite bus med pysen. Idag har jag faktiskt traskat jätte mycket och får vara nöjd, så med all rätt så blir det ingen promenad till storänget ikväll, dit får bilen eller kanske cykeln ta mig. Börjar känna mig lite öm i ryggen nu igen. =(

Varit härligt väder heeela dan, och solen visar sig fortfarande!

Ska ta och ge er en bild på mina nya pjucks nu äntligen! Det är dessa som skall hjälpa mig komma i matchvikt igen snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0