Ingen shoppoholic.

Någon shoppoholic (hur tusan stavas det?) är jag då rakt inte. Har nog aldrig varit och kommer nog inte bli heller. Tur nog. Svärfar hade en massage/behandlingstid vid kl 11 idag i Falun, så vi hängde på för att kanske shoppa något. I Falun öppnade det mesta 12, så där blev det mest bara en promenad i väntan på att han skulle bli klar... tog en tur förbi plantagen, där vi iaf slog till med två blommor.. en påskblomma och en pelargon att blomma upp köksfönstret med. Drog oss vidare mot Blge istället, där vi gjorde kupolen en stund. Kollade efter ett par skor, men vette katten vad jag ska ha.. så jag lär höra med Bengan om proffset kan hjälpa mig någon dag med det problemet... dagens handling gjordes på apoteket... över 700 spänn där.. men men sånt är livet inför framtiden... och så avslutades allt på Ica Maxi för att köpa en grill, bara det att det fanns ingen grill där.... Lunch på Tzatziki också.

Efter hemkomst fick vi besked om att pysen hade lärt sig gå idag, så det var bara att dra dit en sväng för att se hur duktig han var. Och innan vi åkte därifrån, så var hans energi i hundra knop.

Sitter nu och kollar på Umeås match som jag spelat in. Det är verkligen inte det gamla vanliga Umeå nu mer. Kan verkligen Marta ha varit allt under dessa år? Men, det betyder ju också att Damallsvenskan kan bli riktigt kul i år! Funderar dessutom nu på att åka till Örebro den 19:e och se på Kif Ö-Hammarby.... får fundera på saken!

Gårdagen spenderades på hemmaplan. M tvättade båda bilarna och var duktig. Besäkta hans föräldrar en sväng, innan vi bestämde oss för att ta en liten biltur. Hem och ställde in inspelning av Robinson först bara. Tog en sväng runt Floá och Mokkjokk... åkte lite i byarna och kollade. Sen blev vi så hungriga så vi fick dra oss hemåt för att äta lite tekaka och dricka te. Kollade genom Robinsson innan det var dags för mig att gå och slumra. Robinsson alltså, finns några personer där som är såååå störiga, som jag knappt klarar av att se på ens...blää verkligen. Ut med dem bara.

Bara M kommer från bandyn, ska vi nog äta lite kvällsmacka och sen ska vi plöjja genom några fler avsnitt av 24, innan det är dags att se framemot en ny vecka igen. En kortis vecka för en gångs skull... Me like a lot! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh ja.. Jag jobbar alla dagar denna vecka.. =) Ledig först nästa tisdag (om 1 vecka alltså) Du måste komma in så vi kan snacka lite skit å så jag kan få se den stoora magen! =) Hör av dig!!!

2009-04-05 @ 22:11:39
Postat av: Bengan

jag slutar åtta, så det skulle vara perfekt!! =) kom då vettja!!

2009-04-06 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0