Låsta dörrar.

Om man inte har hunnit eller orkat skaffa sig något påskgodis, och de enda sedlarna som ligger i ens plånbok är av 100-valörer, så får man med all rätt låsa in sig i sitt eget hus och låtsas att man inte är hemma när påskkärringarna knackar på dörren.... taskigt kanske, men vad gör man?

Skönt att få gå hem från jobbet redan strax efter halv 2..helt lovely. Har ju känts som dagen varit jätte lång och så har vi 4 dagars ledigt framför oss! Var upp till M´s mormor och fikade en sväng på eftermiddagen, sen har vi degat i soffan och sett på 1½ 24 avsnitt.. innan M åkte på en tidigarelagt bandy. Har bara ett halvt 24 avsnitt kvar tror jag, sen är vi i kapp och lär vänta in programmen varje vecka....=(

Hoppas på att solen kan visa sig någon av dessa dagar, så att man kanske skulle kunna tvätta samt få den torr utomhus på en svinblink.

Trevlig påsk gott folk och njut av er ledighet (ni som har).

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ok :) jag fick hindra mig själv ifrån att äta upp allt på en gång =) Patrik kör på sina sourcream & onion, som inte jag tycker om!



Ha en skön påsk!



kram!

2009-04-09 @ 21:36:13
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0