Övertid.

Jag går på övertid just nu, men har inte tid att gå och sova riktigt nu heller. Har gått i hundra knyck hela dagen. Konstant kö av kunder heeeela dagen, så man har inte haft en lugn stund att ta igen sig på. Hemma först vid halv 7.. då det blev utryckning för att försöka spärra ett borttappat Ica-kort och lite andra ärenden. Väl hemma slängde jag mig i duschen, och då kom mamma och pappa på besök.. tog en promenad i byn och sen var det dags att betala lite räkningar igen.. och här sitter jag nu och knappar in...

Lär ta och göra klart allt så jag kan sova sen.

M och svärfar var till Kommunen idag för något obligatoriskt "byggsamråd" i samband med vår utbyggnad... hade trott man skulle få massa info om vad man behöver tänka på och så... MEN, mötet var över på 7 minuter och det enda snubben typ ville, var att vi ska skicka in 3 "intyg" under tiden, när grunden är klar, när stommen är klar och typ hur vi gjort med ventilationen... väldigt värt att ta ledigt från jobbet för.

Idag fick vi hem sista lastet med bärlager, som kommer få arbetas ut under helgen, sen på lördag så blir det att försöka flytta tv-antenner och sånt, för på MÅNDAG BÖRJAR VI GRÄVA! Helt sjukt vilket flyt vi har med allt just nu. Hur länge ska vi få ha det så här?


Förresten, ska ta och fixa ihop en utbyggnads-blogg, lär bara komma på ett bra namn på den, samt leta fram lite kort på saker som hänt utanför här hittills...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nejmen Hej Emma! Jag förstod inte att det var du :) Jag kände inte ingen dig på dina bilder! Hur går det med bebisen, kommer den snart? :)

2009-04-24 @ 10:23:54
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0