Trött och sliten.

Har inte mer än kommit hem, duschat, ätit en glass samt skrivit ett bygg-bloggsinlägg. Känner mig lite små trött. Kanske även beror på att jag sov rätt så risigt i natt. Inte det att jag har svårt att hitta en sovställning som är bekväm, utan mer att det är så frutkansvärt varmt att jag inte vet vart jag ska ta vägen....(kanske läge att slopa duntäcket mån tro?). Tog någon timme tror jag innan jag somnade, sen vaknade jag långt före klockan...

Efter jobbet drog vi till Insjön för att fira en kollega i efterskott till de 60 åren. Köpte med oss pizza och en blomma, sen fick vi även lite schwarzwaldtårta till efterrätt. Var mycket trevligt. Blir så fnittrigt med damerna när det figurerar lite rödvin på bordet.... och en annan ställer ju upp och kör dem. Haha!

Skulle nog behöva ta och sova nu, men känner inte riktigt att jag har lust och ro än. Kanske skulle kolla med M om han fortfarande vill se slutet på hockeyn, eller om jag kanske kan lura honom att se på 90210???

Så ikväll när jag kom hem, så var det en stor grop i  marken...., grävaren har varit här gjort det som denna skulle. Nu blir nästa projekt att fylla ut med sten och grus och bärlager och allt vad det heter. Så helgen är räddad! Men jag ska väl inte klaga, för jag kan ju ändå inte bidra med så mycket än....

Sen kom första riktiga fakturan idag också, på fönstren... inte fullt lika kul i sig kanske, men utan fönster kan det bli lite väl dragit kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0