En tv dag!

Jag har sett på friidrott totalt hela dagen. Man får ha sådana här dagar ibland. Jag har njutit av den här dagen, av att bara få vara utan massa måsten. Dock har Ludvig återigen varit gnällig och knölig på kvällskvisten, men det är bara att kämpa på, för han orkar inte hur mycket som helst... man lär sig för varje dag som går.

Har även under dagen suttit och letat och bestämt lite doplåtar. Vet ännu inte hur många låter som kan bli aktuella att hinnas med, men jag hoppas på två. Har i princip bestämt mig också. M har ingen åsikt, så detta bestämmer jag själv. Dessutom ser det ut som vi hittat en ny dopdag, ska bara ringa kyrkan igen på måndag för att kolla och boka. Sist jag ringde, så skulle iaf denna dag gå, så vi hoppas hoppas. Dock är inte M så sugen på att ha det under en högmässa, men vi får väl se vad de har att erbjuda för tider åt oss..

Sitter här på nätet och letar efter snuttefiltar. Vart tusan ska jag hitta en gosig och bra sådan.... hmm... känns som att Ludvig är i stort behov av en.. för inte kan man väl lägga en halvt nerspydd handduk över huvudet varje gång han börjar knälla heller.. visserligen går det bra, för han tystnar, men ändå... fast i och för sig så går det ju att ta ut en ren handduk och ha.. men en riktigt gosefilt är ett måste. Snarast möjligt.

Ska ta och plocka ihop lite, gå och brosta tänderna och krypa till kojs. Har ingen som helst lust att gå upp vid klockan 4 i natt, men har man inget val så har man inte... man får överleva i ungefär max 1½ timme, sen kan man sova igen... =)

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag har hittat några flanellfiltar som inte är så stora och du har väl en gul filt med nallar på hemma, det är väl en bra snutte.



Kram Mamma

2009-08-16 @ 09:52:36
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0