Friidrott för heeela slanten!

Har nyss fått Ludvig i säng efter att han kämpat emot tröttheten i över 45 minuter! Jag han precis lyfta ur vagnen ur bilen då det började regna.. så där sket det sig att få honom i harmoni där.. under tiden jag var ute så låg han i soffan och gallskrek... behövde bara lyfta upp honom så somnade han på stört! Så nu ligger han i sin säng och slumrar sött... hoppas att han sover en stund nu också även fast pappa håller på fixar och borrar här i vardagsrummet... vi har liksom ingen dörr att stänga in till sovrummet heller, för en sån får inte plats riktigt.. så det är bara en mörkläggningsgardin som siljer oss åt... men han har ju ända sedan födseln haft snickare vägg i vägg med kudden, så jag hoppas det ska gå bra även nu...

Morgonen började med lite gnäll redan vid 4, men efter att ha fått stoppat i nappen ett antal gånger, slumrade han om och sov ända till halv 6! Sen var vi uppe en stund tills jag inte orkade längre, så då bäddade jag ner oss bredvid M i stora sängen och där somnade både jag och Ludvig utan större problem. När M åkte till jobbet, det har jag ingen aning om i dag heller.

Ska njuta av dagen framför tv:n. Fixa lite käk åt mig och pappa här om en timme eller så, och sen fortsätter dagen med ännu mer friidrott. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0