Fullspäckad dag

Den här dagen har gått i rasande fart, eller jag har åtminstone spenderat den väl. Jag och pys gick upp vid halv 9, åt lite frukost och myste framför nyhetsmorgon. Av någon anledning, så har det blivit så att jag nästan varje morgon slår på tv4 nyheterna (!). Inte så att jag följer det ordagrant, men det står åtminstone på... vid 10 tiden var Ludvig återigen trött, så då tog vi en promenad med vagnen runt kvarteret. Lagomt när vi kom hem igen, så svängde pappa in på gården. Han fortsatte sin snickrande inne med att slå igen ett fönster, medan jag drog på mig målarkläderna. Ludvig sov middag fram till klockan 13, så jag hann förutom att måla även med att fixa lunch åt oss och äta upp min portion i lugn och ro!

På eftermiddagen packade vi in oss i bilen och drog till Nås. Hälsade på min mormor och morfar. Var där i nästan 2 timmar tror jag, vilket jag tror var mycket uppskattat! Blev återigen dags för en tupplur för junior, så vi lämnade kvar bilen och tog en promenad över till mamma och pappa, för att sedan fortsätta promenaden upp till skidstugan för att se på Terränglöpningen.. där Oscar gjorde debut och jag lite av en comeback... haha.. fick hjälpa Anton lite att få O runt de 300 m... i början var O mer intresserad av att vinka till publiken, men bara vi försvann in i skogen så gick det bra. Han var jätte duktig pysrackarn!

Efter ett matstopp för L vid mamma och pappa så fortsatte vi färden hemåt för att kunna göra kvällen. Ludvig har somnat i sin säng, men knölar lite till och från här, så än är vi inte på den säkra sidan att vi inte ska få rycka in mer innan vi själva kryper ner. Sitter och ser på landskampen som jag spelat in, men orkar nog inte se hela. Får fortsätta img annars.

Så som ni kanske förstår, så har jag inte sett så mycket på friidrotten idag, jag har prioriterad annat, vilket jag är nöjd med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0