Hej gråa trista söndag!

Vädret idag verkar inte bli någon höjdare. Det har regnat hela natten, det vet jag... men just nu blåser det rätt bra faktiskt. Hoppas att vädret håller sig borta, för då kanske jag kan få en tvätt urblåst och torr ute om en stund?
 
Har börjat dagen med att se på friidrott, vilket jag kommer göra heeeela dagen. =) Dock har jag varit vaken rätt så mycket i natt också, men till slut orkade jag inge mer, utan la Ludvig mellan oss i stora sängen, så M också kunde hjälpa till att roa honom lite... slutade med att vi somnade av hela familjen tillslut igen och vaknade strax före halv 10!

Dagens första nyhet som möter mig på text-tv är att Petra Larsson kallas in till EM-truppen! Det här blir ju bara ännu coolare! Petra är ju nämligen även hon en fd lagkamrat till mig från Ornäs tiden! Mäktigt. Pyttelilla Ornäs liksom, har nu lanserat två landslagsspelare till A-truppen och jag har spelat med dem båda. Då var jag också rätt hyffsad va?

Verkar som mamma har hittat på en snuttefilt till Ludvig, så det borde bli en tur till Nås under dagen för att hämta hem den + att M skulle behöva reparera deras dator lite... lär ta och ringa och se om de ska vara hemma eller om de ska till Mora en sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0