Hej måndag!

Ingen friidrott idag förrän kvällspassen börjar, tråkigt. Jag och Ludvig tog sovmorgon till halv 9 ungefär, efter att ha varit upp en vända vid 5 och vid 6. Ja, han hann med att sova en blunder på en halvtimme innan det var dags igen.. jag däremot, han knappt med att lägga huvudet på kudden igen... men sen låg vi och knöla i stora sängen ett bra tag tills vi somnade om, så jag hörde inte ens när M drog till jobbet..

Ludvig har efter lite knölande med att spotta ut nappen och sen skrika efter den, äntligen lyckats somna djupt i vagnen. Ska om en liten stund försöka fixa till lite lunch åt mig och pappa innan han drar vidare hemåt igen.

Gjorde ett tappert försök att boka dop idag, men hon kunde inte svara idag hur det såg ut den dagen jag ville, för det stod ett stort ? i kalendern där, så hon skulle be en annan dagm ringa mig img... så jaja, verkar inte vara meningen att vi skall ha något dop tror jag..

Har inte så mycket planerat alls idag. Ska ta dagen som den kommer, mysa med L vid hans vakna timmar, kanske plocka lite vinbär, spana in lite resor, sova middag?, vänta på friidrotten och dammsuga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har lånat lite barnsångsskivor till dig. Pappa får ta med dem i morgon. Ett kvitto så du ser hur länge du får ha dem finns med i boken.



Mamma

2009-08-17 @ 19:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0