Jag är rädd att...

...det inte blir så mycket sova av för min del idag... så frågan är om jag kan hålla mig vaken under fotbollen som börjar redan vid halv 5?

Rörmockarna svängde in på gården klockan 08.20, samtidigt som M egentligen fick lov åka för att hinna hämta upp en kollega runt 09 i Blge och sen bege sig ut till Torsång på deras "friluftsdag" eller vad man kallar det... men M hängde med dem runt allt som skall göras och hörde hur de tänkte lägga upp allt.. så typ tjugo i nio kanske åkte han hemifrån... hoppas farbror blå höll sig borta.....

Det verkar inte som att de skall göra något åt vardagsrummet idag, men ändå känns det inte som att jag har ro att vila. De springer ju ner i källaren här emellanåt + att det låter rätt bra när de borrar i väggarna här och där... dessutom har L en mindre bra dag, åtminstone har den innehållit en hel del skrik redan. Har efter att vi gjort ett litet träningspass på golvet, fått honom att somna i vagnen, men då jag tror det började stinka lite regn ute, så står han numer i hallen... hungrig är jag också. Klockan är inte ens elva, men har man varit uppe sen halv 6, så kanske det är läge för lunch nu?

Skulle verkligen behöva en middagslur jag med idag, men när ska jag hinna? M slutar sin dag vid 16, så han är nog inte hemma förrän tidigast 17.. mitt i matchen och när matchen är slut, så är klockan typ halv 7.. är det inte lite sent att sova middag då? Fast samtidigt, nöden har ingen lag, för just nu har jag fyrkantiga ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0