Jag är stolt!

Jag har nyss fått det bekräftat av Bengan, det blir LISSEL som blir ersättare i EM-truppen! Hur stort och mäktigt är inte det? En spelare från Borlänge liksom och en nära vän till mig. Jag är såååå stolt. Grattis bruden!
För att spana in lite kort på stjärnan, så besök gärna Järngängs-Bengt för bilder!


Fick samtal från sjukgymnasten precis angående Ludvigs platta-huvud. Lite på vad vi ska tänka på och vad vi ska försöka undvika, men det var ju i princip det vi redan visste. Fick dock en tid i Falun om 2 veckor så vi kan träffa henne och hon får se hur det ser ut, samt att hon kan berätta mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var inte exakt lik Ludvigs men samma färger och Tiger på. Oscar har nog fjolårets modell..

2009-08-14 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0