Regn regn regn

40 minuter. Det var så länge som Ludvig sov. Så ni förstår kanske att det inte stod på förrän han var trött igen och så klart mitt i lunchlagningen.. men han fick sitta i babysittern tills vi ätit klart.. sen packeterade jag in honom i vagnen med regnskyddet, stoppade regnjackan under vagnen och begav mig ut. Stod inte på förrän regnet var här, men det finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder. Så under eftermiddagen nu, så har han sovit vagnen, men det inomhus! Börjar höra hur det knyler där ute i hallen nu, så det står nog inte på förrän han vaknar...

Det sägs nu att det skall bli bättre väder i slutet av veckan här, upp mot kanske 25 grader till och med... hmm.. jag undrar det jag, men jag hoppas!


Kommentarer
Postat av: Carro

Oj, 25 grader! Det lät nästan för bra för att vara sant! Vilket det säkert är oxå...

2009-08-18 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0