Tvärtom.

I vanliga fall, så brukar det vara dags för Ludvig att läggas i vagnen för lite middagssömn vid 10-tiden. I morse gjorde vi precis tvärt om. Vi gick upp för morgonen efter klockan 10. Detta efter att vi först varit uppe vid halv 4 redan för lite mat, och sen mellan 6.15-7.15... så det är bara en halvtimme sen som L somnade så sött i vagnen.

SItter och ser på lite friidrott, samtidigt som jag lyssnar på lite musik-cds. Ska dock ta och grädda mig några pannkakor innan pysrackar´n behagar vakna igen.

Fick en panduro-katalog idag och en ikea-katalog för någon dag sedan, så man kanske skulle lägga sig och vila i soffan och spana lite fram på eftermiddagen här? Vid halv 7 ska jag vara i Floda sen, det är det enda som jag har planerat för dagen.


Ska ge er en bild som jag döpt till inte utan min snutte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0