Dagen hittills idag:

* sovmorgon till över 10, efter att ha varit vakna redan vid 8 men somnat om
* frukost och lite bus
* vidare till BVC för svinspruta nr 2 för L
* hem och äta lunch
* ut för att junior äntiligen skulle få sova
* skotta hela gården för hand tack gode att det inte är töööö
* in och skynda mig baka ut några plåtar pepparkakor. finns fortfarande deg kvar till en annan dag

Junior sover än och jag sitter här och inväntar M. När han kommer hem, ska jag sticka och handla lite, sen blir det taco och knäck-kokning!

sist men inte minst: EN EFTERLYSNING!
VART FAN ÄR SNÖPLOGEN?
om ni har sett denne, skicka honom hit, för här har han då rakt inte varit

Kommentarer
Postat av: Carro

Han har varit hos oss :) Vet tyvärr inte vem det är, annars hade jag skickat honom till er oxå.

2009-12-15 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0