Damma av skorna.

Om igår var en dag på bortaplan, så är dagen en dag på hemmaplan.

Varit nere i källaren och tvättstugan och städat (fortsatt) på förmiddagen och när Ludvig sov ute i 2 timmar.... så snart kommer vi nog fram till granen... tog i varje fall tillfället i akt och plockade fram alla mina pjucks igen. Det finns en del och en del finns det bara en av, men jag kan inte slänga dem, utifall att liksom...



Om man bara kollar såhär, så ser det rätt bra ut, men tar man en närmare titt på mina bästa pjucks,
då ser det inte fullt lika bra ut....



Trots detta, så tänker jag inte kassera dem... måste ha dem i reserv utifall att jag får skavsår eller något sådant... för med eltejp så funkar de ett tag till. =)


Har inte varit särskilt aktiv framför vinterstudion idag heller. Jag har så mycket annat för mig att det hinns liksom inte med.... synd nog....

Om en stund, så ska vi nog ta en liten biltur för att junior ska få sova en stund... så vi passar nog på att ta en tur till mokkjokk för att spana in julbelysningshuset.


Kommentarer
Postat av: Inger

Kul inlägg om skorna du skrev. Tack för din förfrågan, du får gärna föreslå nåt du vill göra. Vi tar väl lite julmat på onsdagskväll om ni vill, Ante har beställt Jansson.



Kram mamma

2009-12-20 @ 20:04:37
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0