Det närmar sig comeback.

Efter 15½ månads frånvaro från fotbollsplanen, så är det nu bara en vecka tills jag ska göra det första riktiga tränignspasset. Träningarna jag åstadkommit under denna tiden (bortsett från alla promenader) är väldigt lätträknade, får nog plats på mina två händer.... dessutom har ju den senaste tidens kyla inte gjort det bättre än att jag fått ställa in mina springturer... så att kroppen kommer vara i chock på torsdagkväll, det har jag räknat med. Fast jag tänker så här, det gör detsamma, för det är ju först i april som serien börjar... så jag har ju några månader på mig att ta mig i form..... kommer jag att lyckas? Häng med mig in i 2010 så får du veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0