En innedag.

Jag har inte varit utanför dörren idag.. eller jo, jag var ut och hämtade tidningen, men det är allt. Ludvig har också varit inne. Kylan har dessutom sakta kommit farande under dagen och kvällen och termometern visar över -20'c...bläääää.

Blev ingen hockey för mig och L, men M såg en match åtminstone.

Jag har fortfarande ont i halsen. Huvudet har blivit bättre efter några alvedon, men helt hundra känner jag mig inte. Jag gjorde Ludvig sällskap även under kvällens tupplur... så M väckte oss efter 1½ timme när klockan var 19..... så kan det gå. Trots en sen middagssömn, så fick jag L i säng vid 22.30.

I morgon borde man försöka få sig lite frisk luft... så jag hoppas termometern visar max -10'c åtminstone...

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0