En vaken natt.

 Jag hann aldrig somna igår kväll, innan Ludvig vaknade... och då förblev vi vakna i många timmar till.. Vid 00 slog hann upp sina blå och sen gallskrek han så fort vi försökte lägga ner honom på kudden... så mellan midnatt och halv 3 satt/låg vi i sängen hela familjen och busade... det ni. Vid halv tre fick vi nog och gick upp och åt. Jag och M åt macka och Ludvig fick gröt..... sen vid halv 4 somnade han tillslut... för att sedan vakna igen vid 4.. men då gick det hyffsat fort att få honom att somna igen... tack snälla.

I och med den vakna natten, bestämde sig M för att inte åka och jobba och inte åka på någon julfest... så vi har haft M hemma hela dagen. Så när Ludvig åtminstone var feberfri, så bestämde vi oss för att ta en tur till Ludvika idag istället för som tänkt i morgon....blev lite inköp, men dåligt med julklappar... förutom några stycken till julklappsleken....

Så i morgon kan vi ha en hemmadag, vilket kanske är lika bra eftersom det nog kommer vara rätt kallt ute.... ännu kallare än nu vill säga....

Jag önskar mig några timmars sömn ikväll. Helst fler än tre timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0