Ett steg åt fel håll...

Idag är ingen bra dag. För det första visade termomtern -26´c när vi kom upp... skål och grattis liksom. Innedag idag? ja.com

För det andra så gör min hals än mer oooooooont idag än igår... visste inte vart jag skulle ta vägen i natt när jag vaknade...

För det tredje verkar det som att Ludvig också fått en släng av min sjuka.. för han verkar ha snor bakom näsan som inte går att få lös, + att han känns varm... och sen är det ännu fler tänder på g... så en blandning av allt detta, har gjort att han varit en grinfis heeela förmiddagen. Till slut fick vi honom somna, så nu hoppas jag han sover en timme eller två... ska kanske göra honom sällskap även idag och vila min hals lite.

Dagens bild tillägnar Ludvig till mormor:


Kommentarer
Postat av: Inger

Gofis, så söt i grönt!



Har du ont i halsen i morgon så hör du av dig till doktorn innan det blir helg.



Kram från mamma och mormor

2009-12-29 @ 15:38:17
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0