Insnöade

Det har mer eller mindre snöat och yrt och blåst sen igår eftermiddag. Rätt värdelöst. Så idag har vi haft en innedag och några som helst planer på att gå ut, det har jag inte.

Efter att ha ätit frukost och busat i några timmar, tog jag och Ludvig och sov lite middag i 1½ timme. Det var toppen!

Sitter här nu och ska försöka mig på att göra en fotobok gratis, så jag måste leta på alla kort som jag ska ha med... M är ute och skottar snö, utifall någon trotsar vädret och kommer och hälsar på oss... (L´s farmor skulle hämta en julskinka i varje fall.. om hon inte ångrat sig...) och Ludvig sitter på golvet och leker med sina klappar. Lite frustrerad och arg på att telefonsladden är för kort för att han ska kunna leka och slita som han vill... sötnos.

Juniorhockey och Robinson till kvällen. Kanske lite kex och ost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0