Jag är nöjd med dagen!

Idag har jag hunnit mycket.

Jag och junior tog efter lunchen en tur till Nås och överraskade min mormor med ett fredagsbesök, det var lyckat! Efter 1½ timme där, gjorde vi en mellanlandning för att hälsa på pappa i snickarboden och sen vidare hem. I bilen hem slocknade L, så det var bara att lägga ner honom i vagnen och han fortsatte sova två timmar ute! M tog dock en promenad med honom samtidigt, men det vet han inget om lillpysen. Jag snörade på mig pjucksen och tog en runda! Så nu är jag på g! Kände av vaderna efter typ 300m kanske, men det släppte snabbt och sen var det bara att tuta och köra... känns bra faktiskt.

Vid hemkomst blev det lite styrketräning i form av bära-in-pelletssäckar.... tungt, men nödvändigt. Efter lite te och macka, så har jag bakat ut resterande del av pepparkaksdegen som jag fick av mamma i måndags! (gräddade 2 plåtar redan då, men blev en snutt kvar....).

Lite fredagsmys väntar med bus, mys och kanske Idol eller På Spåret kan jag tro....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0