Kallt kallt kallt

Usch, idag står termometern på cirkus -10´c! Vart tusan kom kylan i från liksom? Blev lagomt sugen på att ta någon promenad idag, men ska trotsa mig själv och göra det ändå innan vi ska iväg.. eventuellt kanske i varje fall. Beror på när L vaknar nu och när det är dags att sova igen.... för det vore ju bra om han slog igen i bilen sen också...

Igår hade Ludvig en mindre bra dag. Kvällen bestod i stort sett bara av gråt och skrik. Inte ens kvällsgröten ville han ha.... när hände det senaste? Svar: det har aldrig hänt. Jag och han tog och la oss vid halv 10 istället och han somnade hyffsat snabbt, dock vakna han ju med gråt efter ett tag igen... men sånt är livet... sen sov vi till över 8 i morse, så jag måste säga att jag just nu är ganksa utvilad. Därför sitter jag här nu och inte sover middag med honom igen....! Tänkte läsa lite bloggar och sen läsa tidningen i lugn och ro, om jag hinner...

Städat ihop lite här hemma och dammsugit hela huset medan junior busat, inte illa att jag hann med det...

Igår installerade M Ludvigs nya bilstol, eftersom han snart växt ur den andra.... så det ska bli intressant att se vad han tycker om den när vi ska iväg sen... och om han sover nå gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0